- HANDELSVILKÅR
1.1 Herunder kan du læse om de handelsbetingelser, der gælder for alle de handler, der gennemføres på hjemmesiden www.snoremark.dk
- BETALING
2.1 Når du bestiller kan du anvende betalingskort eller mobilepay til at betale for din ordre. Det fremgår af betalingsmodulet, hvilke gyldige betalingskort du kan benytte. Hvis du ønsker at betale via bankoverførsel, EAN nummer (offentlig kunde) eller ønsker at oprette en konto, skal du skrive til kd.kramerons. @pohs
- ORDREBEKRÆFTELSE
3.1 Umiddelbart efter du har gennemført din ordre registreres den hos Snoremark, og du får en ordrebekræftelse til den mailadresse, du har opgivet. Når ordren er ekspederet og varerne er afsendt, får du en faktura på din email og beløbet trækkes på din konto.
- LEVERINGSTID
4.1 Vi afsender ordren senest 2 hverdage efter ordren, er registret hos os. Du får information via email om afsendelse samt track-and trace, så du kan følge din ordre.
4.2 Levering anses for sket, når du har fået varen udleveret. Er du ikke hjemme, anses levering for sket, efter at transportøren har stillet varen på det af dig anviste sted. Varen leveres i dette tilfælde uden kvittering, og du bærer selv ansvaret for varen.
- LEVERINGSOMKOSTNINGER
5.1 Leveringsomkostningen er pr. ordre kr. 79,00. Beløbet er fast og gælder op til køb for kr. 375,-. Har du handlet for beløb over 375,- kr er levering i Danmark (undtaget Færøerne og Grønland) gratis.
- MOMS OG AFGIFTER
6.1 Oplyste priser og beløb er inkl. 25 % moms og inkl. gældende afgifter.
- REKLAMATIONSRET
7.1 Du er altid velkommen til at kontakte os på mail eller telefon, hvis der er noget i forbindelse med et køb du ikke er tilfreds med. Skriv til os på salg@snoremark.dk eller ring på telefon +45 30227761.
Snoremark giver to års reklamationsret i henhold til Købeloven. Det fremhæves, at reklamationsretten er begrænset til varens naturlige holdbarhed, og at denne forudsætter, at varen er opbevaret og i øvrigt blevet behandlet korrekt.
Da Snoremarks produkter ikke er filtreret vil der med tiden dannes bundfald, hvilket ikke kan henregnes til en fejl. Da vi arbejder med naturprodukter og en proces tæt på naturvin kan der opstå fejl efter tapningen fx. i form af “prop” og andre former for dårlig smag eller duft, hvilket vi accepterer som gyldig reklamation. I sådanne tilfælde foretager vi en ombytning, men dog ikke nødvendigvis til samme årgang. Efter aftale er der også mulighed for et nedslag i prisen eller, at du får dine penge retur. En klage over fejl i et Snoremark produkt skal du gøre gældende hurtigst muligt. Din mulighed for reklamation bortfalder to år efter leveringen.
7.2 Hvis du modtager beskadigede flasker, skal du kvittere for modtagelse men angive, at du har modtaget med forbehold. Tag gerne foto og send det til kd.kramerons. Det er transportøren, der hæfter for beskadigelser, men hvis du kontakter os, så håndterer vi reklamationen i forhold til transportør på dine vegne. Vi vil bede dig om straks efter du har modtaget din ordre at kontrollere, at leverancen er korrekt både med hensyn til kvantum og med hensyn til, om du har fået det du har bestilt og som fremgår af din faktura. Hvis ikke det er tilfældet, så skal du straks skrive til @glaskd.kramerons. @glas
7.3 Du kan kun betale med betalingskort, da denne betalingsform giver dig de bedste forbrugerrettigheder, hvor du kan få dine penge igen, hvis du går ned til dit pengeinstitut. Du kan få tilbagebetalt pengene, hvis:
– Du ikke har modtaget varen.
– Du har været udsat for et misbrug af dine kortoplysninger.
– Du har fortrudt købet, inden du har modtaget varen ved fx. at nægte at modtage den eller undlade at afhente den på posthuset.
– Der er trukket et højere beløb, end du havde godkendt ved bestillingen
- RETURVARER
8.1 Hvis du returnerer en vare skal den sendes til: Snoremark, Gundsølillevej 52 b, Tågerup, 4000 Roskilde.
Varer kan kun sendes retur, hvis de opfylder de betingelser, der er beskrevet under reklamationsret i punkt 7 eller efter forudgående skriftlig aftale med Snoremark ApS. Når du returnerer varen, er det dit ansvar, at den er forsvarligt emballeret. Du får dine penge retur, når vi har modtaget varen retur.
Snoremark ApS accepterer ikke modtagelse af varer pr. efterkrav eller lignende, og sådanne forsendelser vil blive afvist.
8.2 Vi refunderer efter skriftlig aftale rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.
- FORCE MAJEURE
9.1 Snoremark ApS er ikke ansvarlig for forsinkelse eller for opfyldelse af nogen af sine øvrige forpligtelser over for dig som kunde, hvis forsinkelsen eller den manglende opfyldelse skyldes forhold uden for vores direkte kontrol, eksempelvis i tilfælde af strejke, fragtproblemer, leveringssvigt, uheld eller uforudsete omstændigheder hos Snoremark ApS. I sådanne tilfælde udskydes leveringstiden og Snoremark ApS’ opfyldelse af øvrige pligter, indtil dette kan ske uden hindringer.
- TASTEFEJL
10.1 Der tages forbehold for tastefejl og lignende.
- PERSONLIGE OPLYSNINGER OG DATAPOLITIK / COOKIES
11.1 For at en ordre kan gennemføres, skal du som kunde oplyse navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Vi bruger alene disse informationer for at kunne gennemfører din ordre. Hvis du accepterer det bliver dine informationer desuden anvendt til at sende tilbud og nyhedsbreve. De oplysninger du har afgivet opbevares elektronisk af Snoremark ApS. Opbevaringen sker i ukrypteret form, men på betryggende vis.
11.2 Snoremark ApS sælger eller overdrager aldrig oplysninger om dig til tredjemand, og vi gør ikke sådanne oplysninger tilgængelige for tredjemand.
11.3 Data, du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og Snoremark ApS har derfor ikke adgang til at læse dine data.
11.4 I forbindelse med benyttelsen af www.snoremark.dk lagres cookies på din PC, tablet, smartfone m.v. eventuelt i forbindelse med, at systemet skal kunne huske dit brugernavn og adgangskode.
11.5 På Snoremark.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig. Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer ved under indstillinger at vælg “slet cookies”.
Vi bruger en logstatistik, der betyder, at vi opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på webhoppen man forlader siden mv. Logstatistikken anvendes kun i forhold til at optimere snoremark.dk – og dermed din brugeroplevelse.
11.6 Du har til enhver tid ret til at få indsigt i registrerede oplysninger om dig samt til at få foretaget nødvendige rettelser, ligesom du har ret til at gøre indsigelse mod fejlagtige registreringer eller registreringer, der ikke er lovpligtige. I sådanne tilfælde rettes henvendelse til den dataansvarlige hos Snoremark ApS, Gundsølillevej 52b, Tågerup, 4000 Roskilde. e-mail kd.kramerons. @pohs
- KUNDESERVICE
Vi besvarer mails indenfor 24 timer i hverdagen.
- BØRN OG UNGE UNDER 18 ÅR
Du skal være fyldt 18 år for at handle på www.snoremark.
- KONTROLRAPPORT
14.1 Find information om Fødevarestyrelsens kontrolrapport.
- Cookies og logstatistik
Venlig hilsen
Snoremark – Ny Nordisk Mjød